• La 29.1. tapahtuma peruuntuu
    Joudumme valitettavasti perumaan lauantain 29.1. tapahtuman koronatilanteen takia. Ilmoitamme tapahtuman uuden ajankohdan mahdollisimman pian.
  • Tammikuun kirjapiiri ti 18.1.2022
    Kirjapiiri kokoontuu seuraavan kerran tiistaina 18.1.2022 klo 18. Kirjapiiri kokoontuu toistaiseksi etänä ja on avoin yhdistyksen jäsenille, liittymään pääset tästä. Laita sähköpostia osoitteeseen info@lhb-liitto.fi, niin saat tiedot kirjoista sekä ohjeet osallistumiseen. Lämpimästi tervetuloa! Kirjapiirissä keskustellaan lesboja, homomiehiä ja biseksuaaleja koskevasta kaunokirjallisuudesta. Luemme kuukausittaisia tapaamisiamme varten sekä kirjallisuutemme klassikkoja että uudempia ja ajankohtaisempia teoksia. Kirjapiirit ovat hyviä alustoja tutustua toisiinContinue reading ”Tammikuun kirjapiiri ti 18.1.2022”
  • Jäsenten etätapaaminen 13.1. klo 18
    Tervetuloa jäsenten etätapaamiseen to 13.1.2022 klo 18-18.30. Tapaamisessa pääset kuulemaan LHB-Liiton tähänastisesta toiminnasta, hallituksen jäsenet esittäytyvät ja otamme vastaan jäsenten ideoita ja kysymyksiä. Toivomme, että kaikki esittäytyvät lyhyesti. Osallistua voi matalalla kynnyksellä ja maantiedekään ei ole etätapaamisessa este. Odotamme innolla jäsenistön tapaamista, tervetuloa kuulolle! Osallistumislinkki jaetaan jäsenille sähköpostilla hieman ennen tapahtumaa. Jos sinulla on kysyttävääContinue reading ”Jäsenten etätapaaminen 13.1. klo 18”
  • LHB-Liiton bileet la 29.1.
    Tervetuloa LHB-Liiton perustamisbileisiin la 29.1.2022 klo 15-17.30 Turun keskustassa! Tapahtuma on avoin kaikille yhdistyksen jäsenille. Olemme innoissamme siitä, että pääsemme vihdoin tapaamaan jäseniämme kasvotusten! Tiedossa on tutustumista, visailua ja hyviä keskusteluja ja naposteltavaa. Ilmoittaudu pian, sillä paikkoja on rajatusti. Ilmoittautumiset puheenjohtaja Iiris Vesalalle 21.1. mennessä osoitteeseen tapahtumat@lhb-liitto.fi. Kerro viestissä mahdollisista allergioistasi ja otatko tervetuliaismaljan alkoholittomanaContinue reading ”LHB-Liiton bileet la 29.1.”
  • Kirjoita blogiimme
    Haluatko kommentoida ajankohtaisia aihepiirin ilmiöitä tai keskustelua? Haluatko kertoa oman tarinasi? Otamme vastaan vieraskynäkirjoituksia lesboja, homoja ja biseksuaaleja koskettavista aiheista. Blogiin on mahdollista kirjoittaa myös kirja- ja elokuva-arvosteluja. Voit kirjoittaa suomeksi tai ruotsiksi ja käyttää halutessasi nimimerkkiä. Kirjoituksen pituus on hyvä olla yli 300 sanaa, mutta mielellään alle 800 sanaa. Voimme muokata kirjoituksia ennen julkaisua. Continue reading ”Kirjoita blogiimme”