Liity varsinaiseksi jäseneksi

Osoita tukesi, liity jäseneksi! Liittymällä jäseneksi takaat pääsysi vain jäsenille tarkoitettuihin LHB-Liiton tapahtumiin ja tuet toimintaamme. Jokainen uusi jäsen myös lisää painoarvoamme päättäjien silmissä ja siten tukee vaikuttamistyötämme.

Kaikki asiaamme kannattavat täysi-ikäiset ovat tervetulleita yhdistyksen jäseneksi. Myös heteroseksuaaliset tukijat ovat tervetulleita, erityisesti kannatusjäseniksi. Vaikka toimintamme onkin suunnattu seksuaalivähemmistöille, tukenne on meille arvokasta.

Jäsenmaksu on 20 €/vuosi, opiskelijoilta/eläkeläisiltä/työttömiltä 10 €/vuosi ja yhteisöjäseniltä alkaen 50 €/vuosi. Täytä ensin jäsenhakemus, kun olemme vastaanottaneet sen, lähetämme sinulle jäsenmaksuohjeet mahdollisimman pian.

Kun yhdistys on vastaanottanut jäsenmaksun ja käsitellyt hakemuksesi, saat sähköpostitse varmistuksen jäsenyydestäsi. Käsittelyssä voi kestää useampi viikko hallituksen kokousaikataulusta riippuen.

Tarkistathan, ettei viesti ole mennyt roskapostiisi. Voit tiedustella jäsenhakemuksesi tilannetta osoitteesta jasenasiat [at-merkki] lhb-liitto.fi.

Jäseneksi liittymällä hyväksyt yhdistyksen tarkoituksen, toiminnan laadun, periaatteet ja säännöt. Lue tästä tietosuojaseloste.

Sinun täytyy olla täysi-ikäinen liittyäksesi jäseneksi.
Voit kertoa vapaamuotoisesti, mikä LHB-Liiton aihepiirissä sinua kiinnostaa.
Onko sinulla taustaa yhdistystoiminnassa tai politiikassa? Kiinnostaako sinua esim. kirjoittaminen tai tekstien editoiminen, graafinen suunnittelu, kampanjasuunnittelu, lobbaaminen ja poliittinen vaikuttaminen, harrastusryhmien vetäminen, some-viestintä tai jokin muu? Varsinainen jäsenyys ei velvoita lähtemään aktiiviksi tai yhdistyksen hallitukseen, mutta se mahdollistaa sen, ja olisi hauskaa kuulla kyvyistäsi ja kiinnostuksistasi!