Liity varsinaiseksi jäseneksi

Osoita tukesi, liity jäseneksi! Liittymällä jäseneksi takaat pääsysi vain jäsenille tarkoitettuihin LHB-Liiton tapahtumiin ja tuet toimintaamme. Jokainen uusi jäsen myös lisää painoarvoamme päättäjien silmissä ja siten tukee vaikuttamistyötämme.

Hyväksymme jäseniksi 18 vuotta täyttäneitä miehiä ja naisia seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta.

Jäsenmaksu on 20 €/vuosi, opiskelijoilta/eläkeläisiltä/työttömiltä 10 €/vuosi ja yhteisöjäseniltä alkaen 50 €/vuosi. Saat jäsenmaksuohjeet sähköpostitse täytettyäsi ensin jäsenhakemuksen.

Jäseneksi liittymällä hyväksyt yhdistyksen tarkoituksen, toiminnan laadun, periaatteet ja säännöt. Lue tästä tietosuojaseloste.

Sinun täytyy olla täysi-ikäinen liittyäksesi jäseneksi.
Voit kertoa vapaamuotoisesti, mikä LHB-Liiton aihepiirissä sinua kiinnostaa.
Onko sinulla taustaa yhdistystoiminnassa tai politiikassa? Kiinnostaako sinua esim. kirjoittaminen tai tekstien editoiminen, graafinen suunnittelu, kampanjasuunnittelu, lobbaaminen ja poliittinen vaikuttaminen, harrastusryhmien vetäminen, some-viestintä tai jokin muu? Varsinainen jäsenyys ei velvoita lähtemään aktiiviksi tai yhdistyksen hallitukseen, mutta se mahdollistaa sen, ja olisi hauskaa kuulla kyvyistäsi ja kiinnostuksistasi!